Jump to content


arden

Member Since 19 Nov 2011
Offline Last Active Aug 29 2019 05:46 AM

Posts I've Made

In Topic: [2/17-3/10,4/6-5/26,6/18] ANGERME Live House Tour 2019 Haru ~Rinnetenshō~ /...

18 June 2019 - 11:54 PM

i kinda wished the 1st gen would have made a surprise performance... much like when Takitty graduate.

but congrats to Ayacho on sailing this group to its glory.

even if i disliked her from the beginning but not until "Ee ka-Ii Yatsu" came out where i began to like her.

shes a very beloved member. sad to see her go.


In Topic: [SINGLE] AKB48 54th Single - NO WAY MAN (2018.11.28)

06 November 2018 - 05:27 AM

i seriously cant see Rino on the MV? i thought she wasn't on the Senbatsu until i saw the covers.

 

and also, PD48 Senbatsu is so good. but im kinda disappointed with the dance. i kinda expected their execution will be flawless or something. but they were out of sync. oh well.


In Topic: SGO48

21 June 2018 - 11:51 PM

may be they chose SGO48, so that the group will have the first Team O. S, G, N is already an existing team. just a theory.


In Topic: [6/13] Morning Musume '18 65th Single - Are you Happy? / A gonna (Double...

20 June 2018 - 05:21 AM

Billboard Hot 100 - #1 with 14,510 points (whatever that means, hehehe)

http://www.billboard...month=06&day=25


In Topic: [SINGLE] AKB48 52nd "Teacher Teacher" (2018/05/30)

02 April 2018 - 12:10 AM

OMG! the title put me off but damn! this song is sooooo good. im sold with just the intro!! 

i miss them doing dark/cool songs.