Jump to content


Photo

Umeda Erika (梅田えりか)


  • Please log in to reply
6680 replies to this topic

#21 magicstasis

magicstasis

    Graduated member

  • Senpai
  • 736 posts

Posted 29 October 2007 - 05:19 AM

EDIT: http://www.veoh.com/...11083057Zy67wbG

Yup, it works! Aww, that was cute! Kanna was really cute, too, waving to the lil' kids. :lol:
Posted Image

#22 ErikaUmedaFan

ErikaUmedaFan

    Super G.E.M Supporter

  • Senpai
  • 4709 posts

Posted 29 October 2007 - 05:48 AM

EDIT: <a href="http://www.veoh.com/videos/v11083057Zy67wbG" target="_blank">http://www.veoh.com/videos/v11083057Zy67wbG</a>

Yup, it works! Aww, that was cute! Kanna was really cute, too, waving to the lil' kids. :)



Aww I know!! That baby didn't seem to want anything from Mai haha it kind of turned away! :-P I <3 videos like that!!

About the Hello! Pro Hour drum thing I looked, I really did, but I can't find it! Maybe it got taken off? Maybe I forgot how I got to it before? I'm not sure. I'll keep looking though!

BTW: Is Erika the first Kid thread to reach 2 pages? if so YAY ERIKA!

Posted Image

Erika's fan forever and ever


#23 Nouciel

Nouciel

    Graduated member

  • Backstage Crew
  • 8054 posts

Posted 29 October 2007 - 10:04 AM

Umesan <3

She should totally start a modeling job. Like, NOW. XD

#24 zam(仮)

zam(仮)

    Graduated member

  • Senpai
  • 45806 posts

Posted 29 October 2007 - 12:07 PM

EDIT:

They should include tap dancing for their next single!! they are really good at it <3


20170803_uug_sig.jpg

Up-Up Girls Schedule | UUG Official Facebook
Public Service Announcement brought to you by UUG: Beware of fraud mails! Watch it here => https://youtu.be/2KFK8pMhilE


#25 kantutanTayo14

kantutanTayo14

    12th gen member

  • Banned
  • 7540 posts

Posted 29 October 2007 - 12:17 PM

BTW: Is Erika the first Kid thread to reach 2 pages?


Well actually Maimi got 2 pages before her; but only Erika & Maimi have got 'em as of now

A by-product of having hot bodies <3

#26 ErikaUmedaFan

ErikaUmedaFan

    Super G.E.M Supporter

  • Senpai
  • 4709 posts

Posted 29 October 2007 - 12:41 PM

BTW: Is Erika the first Kid thread to reach 2 pages?


Well actually Maimi got 2 pages before her; but only Erika & Maimi have got 'em as of now

A by-product of having hot bodies :lol:


Well YAY Erika AND Maimi!! We'll celebrate with a Erika Maimi Picture!

I :lol: this one and I honestly don't remember it being in the Pb!

Posted Image

Posted Image

Erika's fan forever and ever


#27 magicstasis

magicstasis

    Graduated member

  • Senpai
  • 736 posts

Posted 29 October 2007 - 02:23 PM

I <3 this one and I honestly don't remember it being in the Pb!

That's because it wasn't. A lot of magazines show the outtakes from the PB. That picture never made it into the book.
Posted Image

#28 ErikaUmedaFan

ErikaUmedaFan

    Super G.E.M Supporter

  • Senpai
  • 4709 posts

Posted 29 October 2007 - 02:48 PM

Isn't that the sweetest picture though? <3 It gives me a good feeling :P

Off topicish- Anyone know which H!P member that Erika looks up to most?

(like saki looks up to rika)

Posted Image

Erika's fan forever and ever


#29 magicstasis

magicstasis

    Graduated member

  • Senpai
  • 736 posts

Posted 29 October 2007 - 03:44 PM

Off topicish- Anyone know which H!P member that Erika looks up to most?

Goto Maki. Erika's a huge Maki fan. <3
Posted Image

#30 ErikaUmedaFan

ErikaUmedaFan

    Super G.E.M Supporter

  • Senpai
  • 4709 posts

Posted 29 October 2007 - 03:59 PM

Off topicish- Anyone know which H!P member that Erika looks up to most?

Goto Maki. Erika's a huge Maki fan. <3


How Ironic :-P Thats cute though. I'll try to find some pictures of them together now :P I am on one of my picture hunting moods :D

Posted Image

Erika's fan forever and ever


#31 differentstory12

differentstory12

    Graduated member

  • Senpai
  • 1648 posts

Posted 29 October 2007 - 05:34 PM

Yay for an Erika thread!!! :blush:
Erika along with Maimi are my favorite members from C-ute :blush:

For me, I don't know but I noticed Erika from the very first time I saw her, she stood out to me. I really love her personality, she's so funny and I love how she sings too!

Q-If the world was going to end tomorrow what would you do?
A-Kill myself before the world ended *laughs*

LMAO :) LOL I loved her answer! Hilarious!
Posted Image

#32 Billie Poynter

Billie Poynter

    Graduated member

  • Senpai
  • 2588 posts

Posted 29 October 2007 - 05:46 PM

This girl is so pretty. I can't say she's a favourite member 'cause I haven't heard much of her voice and I don't want to judge her just by her looks.

#33 ErikaUmedaFan

ErikaUmedaFan

    Super G.E.M Supporter

  • Senpai
  • 4709 posts

Posted 29 October 2007 - 05:57 PM

This girl is so pretty. I can't say she's a favourite member 'cause I haven't heard much of her voice and I don't want to judge her just by her looks.


Hehe trust me she sings as good as she looks :-P


@Differentstory- I :sob: that whole survey I always go back and read it again because I always find stuff that I missed before.

Grr my Erika Picture Hunting isnt going very well

Posted Image

Erika's fan forever and ever


#34 kantutanTayo14

kantutanTayo14

    12th gen member

  • Banned
  • 7540 posts

Posted 29 October 2007 - 06:39 PM

Off topicish- Anyone know which H!P member that Erika looks up to most?

Goto Maki. Erika's a huge Maki fan. <3


But if Erika follows Gottsan by sexing her already-very-fiine body up...DAMN! Massive nosebleeds :sob:

#35 ErikaUmedaFan

ErikaUmedaFan

    Super G.E.M Supporter

  • Senpai
  • 4709 posts

Posted 29 October 2007 - 11:20 PM

Ooo I haven't seen this picture before O_O How pretty!!!!!

Posted Image



This picture makes me think about what she would look like with really long hair?! (Don't know why it makes me think that)

Posted Image

Erika's fan forever and ever


#36 magicstasis

magicstasis

    Graduated member

  • Senpai
  • 736 posts

Posted 30 October 2007 - 06:37 AM

This picture makes me think about what she would look like with really long hair?! (Don't know why it makes me think that)

Erika had long hair when she first joined H!P. I think she looks better with shorter hair, like the way it is now.
Posted Image

#37 ErikaUmedaFan

ErikaUmedaFan

    Super G.E.M Supporter

  • Senpai
  • 4709 posts

Posted 30 October 2007 - 11:39 AM

Oh I know that :lol: I was talking about now, Since she has matured more and a little different. I Think she would look a lot different now then she did then with her long hair.

Haha have you seen her in the musical chairs with berryz? Her bangs were so long I'm not sure she could see :-p

Posted Image

Erika's fan forever and ever


#38 Slasha

Slasha

    Graduated member

  • Senpai
  • 2172 posts

Posted 30 October 2007 - 08:35 PM

How did this thread pass me by?Oh well...YAY UME-SAN has her own thread!!!Best day of my life right now.
Posted Image
Thanks kawaii beam!
My Blog, Slasha's Tatami Mat
WHOA Musha of The Umeda Erika branch

#39 Billie Poynter

Billie Poynter

    Graduated member

  • Senpai
  • 2588 posts

Posted 30 October 2007 - 09:32 PM

Does anyone have a picture of Erika with long hair?

#40 °Chrisron

°Chrisron

    岡井千聖のオタク

  • Senpai
  • 3449 posts

Posted 30 October 2007 - 10:21 PM

Does anyone have a picture of Erika with long hair?


Posted Image




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users